Zodpovězené dotazy

Přišlo mi upozornění na plnou schránku, co s tím?

Pokud Vám přijde upozornění, že máte příliš velkou schránku, a nebo se dokonce odesílatelům při doručení pošta vrací s chybou, doporučujeme zkontrolovat, jestli v emailové schránce není něco ke smazání.

Pokud používáte webové rozhraní (https://roundcube.imatic.cz), zkontrolute také složku s odeslanou poštou ("sent", "odeslaná pošta" atd), protože na to se často zapomíná při promazávání nepotřebné pošty.

Upozorňuji, že pokud používáte emailového klienta (Outlook, Thunderbird nebo jiný) a máte nastavené vybírání pošty přes protokol POP3, je nutné nastavit také to, aby pošta byla po nějaké době ze serveru vymazána a nebo na serveru vůbec nebyla (pokud ji na serveru vůbec nechcete mít). Modernější a doporučované nastavení IMAP naopak nechává na serveru přesně to, co vidíte u sebe v emailovém klientovi a tedy promazání u Vás, poštu následně smaže i ze serveru.

No a pokud máte pocit, že vše z toho co momentálně máte v poště tam mít musíte, napište nám na helpdesk (webhosting (@) it.imatic.cz) a my kapacitu schránky navýšíme.

Jdi zpět